Pomoc

1. Jak się zalogować / zarejestrować?

  • Dane do logowania i rejestracji są widoczne na pierwszym ekranie serwisu.
  • Aby się zalogować - wprowadź swoje dane do logowania (adres e-mail oraz hasło), a następnie kliknij biały przycisk „Zaloguj się”
  • Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Klientem i chcesz się zarejestrować - kliknij zielony guzik na stronie głównej, a po wypełnieniu pezez Ciebie danych - nasz pracownik skontaktuje się z Tobą.

       

  • Jeśli jesteś już naszym Klientem, ale zapomniałeś hasła lub dopiero się zarejestrowałeś i nie otrzymałeś danych do logowania  - skontaktuj się nami:

    tel: 22 53 51 778, e-mail: m0101@polanglo.pl

2. Strefa Klienta

  • Panel klienta znajdziesz klikając ikonę w prawym górnym rogu ekranu lub klikając w menu w „Strefa klienta” .

  • W swoim panelu masz dostęp do:

  • swoich danych - zakładka "Moje dane",
  • adresy oddziałów (jeśli zamówienia będą składane przez więcej, niż jeden podmiot),
  • Twoje zgody marketingowe,
  • Twoje ostatnie i bieżące zamówienia i ich archiwum oraz statystyki,
  • faktury, targety i rozrachunki,
  • podgląd pod zarejestrowane konta,
  • lista wycen zewnętrznych,
  • gotowe szablony zamówień, z których możesz korzystać wielorotnie (z możliwością edycji).

       Widok panelu klienta:

3. Jak złożyć zamówienie?

  • Interesujący Cię produkt możesz wyszukać z menu kategorii po lewej stroie lub poprzez okno wyszukiwarki (pamiętaj, aby kliknąć w lupkę).

  • Wybrany produkt należy dodać koszyka określając jego ilość i klikając na przycisk „Do koszyka”

  • Możesz dodaj jednocześnie kilka sztuk tego samego produktu. Wystarczy, że na stronie produktów wpiszesz wymaganą ilość, która automatycznie doda się do koszyka.
  • W koszuku również masz również możliwość edycji ilosci i usuwania towarów.

5. Jak złożyć zamówienie z exela?

  • Kliknij ikonę "koszyk".
  • Możesz zamówiź interesujące Cię produkty bez konieczności wyszukiwania ich w serwisie. Wystarczy, że wpiszesz w exelu listę interesujących Cię ISBN w formacie csv i klikniesz guzik "Import / export zamówienia"
  • Zamawiane przez Ciebie produkty dodadzą się do zamówienia:

6. Jak sprawdzić status zamówień?

Status swojego zamówienia znajdziesz w Strefie klienta w zakładce "Moje zamówienia".

 

7. Jak pobrać FV?

Fakturę możesz pobrać w zakładce Faktury w sekcji "Strefa klienta".